Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

maandag 9 september 2019

Etsy Seller Challenge dag 9 - #motivationmonday


Voor de Etsy Challenge van vandaag #motivationmonday. Op maandagen ben ik meestal niet zoveel bezig met het Uilenhuis omdat ik dan Nederlandse les geef op de mbo-school waar ik 3 dagen in de week werk. Toch komt het regelmatig voor dat ik ‘s avonds nog even aan het vilten ga of wat pakketjes in orde maak. Wat motiveert mij eigenlijk?

Voor het maken van nieuwe ontwerpjes heb ik geen motivatie nodig, dat gaat echt vanzelf. Ik heb vaak al een idee in mijn hoofd zitten en kan dan niet wachten tot ik het uit kan gaan werken. Er de tijd voor vinden is vaker een probleem dan dat ik geen zin heb om met vilt aan de slag te gaan. Het uitwerken van de pakketten vraagt wat meer motivatie. Het kost best wat tijd en moeite om een pakket goed uit te werken en de juiste teksten te schrijven. Maar ook daarvoor geldt: als ik er eenmaal aan ben begonnen vind ik het heel leuk werk.
Het allerleukste vind ik wanneer klanten een foto insturen van een gemaakt pakket. Zo leuk om te zien hoe iemand z’n eigen draai geeft aan iets wat ik heb bedacht. Dat motiveert enorm om te blijven ontwerpen. 

Wat is jouw motivatie om met vilt aan de slag te gaan?

Geen opmerkingen: