Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

zondag 15 september 2019

Etsy Seller Challenge dag 15 - #waarhetallemaalbegon

We zitten alweer op de helft van de #etsychallenge en vandaag laat ik jullie zien #waarhetallemaalbegon. Afgelopen donderdag liet ik al zien dat ik als kind erg hield van knutselen, maar werken met vilt heb ik volgens mij nooit gedaan. Dat kwam pas in 2011 toen ik op zoek was naar aankleding voor mijn nieuwe huis en graag seizoenstafels wilde maken. Na wat googelen kwam ik uit bij viltpakketten en al snel was ik om. Voor mijn verjaardag dat jaar kreeg ik allemaal viltpakketten en de hele winter ben ik aan het knutselen geweest.
Kort daarna begon ik ook eigen ontwerpjes te maken. Eerst vooral met lontwol, later een combinatie van lontwol en vilt en nog weer later ging ik met voornamelijk vilt aan de slag. Mijn eerste catalogus kwam begin 2012 uit en mijn allereerste ontwerpje was Beltane’s Bloeme. Een lentefeetje met een lijf van pijpenragers en lontwol en een vilten jasje. 

Wat was ik trots toen ik mijn viltpakketten op de website van verschillende ateliers zag staan!
Nog steeds denk ik daar met veel plezier aan terug. Tegenwoordig is het best 'normaal' geworden om mijn pakketten te verkopen, maar toch vind ik het vaak genoeg nog bijzonder dat mensen enthousiast worden van mijn pakketten. Geweldig om iets te bedenken waar je anderen blij mee kunt maken!

Geen opmerkingen: