Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

donderdag 19 september 2019

Etsy Seller Challenge dag 19 - #madelocal

#Madelocal – met Etsy verkoop ik over de hele wereld dus in die zin is het voor veel klanten niet lokaal gemaakt. De pakketten vliegen vaak naar Engeland, Duitsland of Spanje, maar ook verder weg naar de VS, naar Canada of Australië. Toch gebruik ik voor mijn pakketten wel lokale materialen. Ik koop altijd in bij Nederlandse bedrijven en zodra die materialen eenmaal arriveren, hoef ik nergens heen om te ontwerpen. Alles kan gewoon thuis, aan de keukentafel of in ons kantoortje.
Ik vind het daarnaast leuk om soms Nederlandse tradities in de pakketten te verwerken, zoals de Uilen Koningsdag of een ontwerp met als hoofdkleuren rood, wit en blauw. Ook Sinterklaas komt in meerdere pakketten terug: voor mij vroeger hét feest van het jaar. Als kind was ik enorm onder de indruk van de Sint en zijn Pieten en pakjesavond vond ik geweldig. Nog steeds vieren we dat gezellig met mijn familie, echt genieten!


Geen opmerkingen: