Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

vrijdag 6 september 2019

Etsy Seller Challenge dag 6 - #goingdutch

Het thema van vandaag is #goingdutch. Ik neem aan dat de bedenkers van deze challenge niet bedoelen dat ik jullie ga laten zien hoe ik mijn rekeningen betaal (going Dutch betekent dat je na een etentje elk de helft betaalt), dus ik laat vandaag maar een heel Hollands ontwerpje zien.

Een paar jaar geleden maakte ik de familie Uil en ik heb verschillende settings voor hen bedacht. Van Halloween- en piratenuilen, tot een bruiloft en dus deze Koningsdag. De uiltjes hebben hun leukste oranje outfits aangetrokken en ze maken zich klaar voor de vrijmarkt om donuts te verkopen. Zoontje Toby gaat ook wat van zijn pettencollectie proberen te verkopen.

Geen opmerkingen: