Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

maandag 23 september 2019

Etsy Seller Challenge dag 23 - #sendingorders

Maandag 23 september staat in het teken van #sendingorders voor de #Etsychallenge. Ik vind orders verzenden een van de leukste dingen. Het is super wanneer iemand een pakketje koopt om dat in orde te gaan maken. Ik ben zelf dol op het uitpakken van pakjes, dus tijdens het klaarmaken houd ik dat altijd in gedachten.
Elk pakketje wordt voorzien van een craftlabel met het logo erop gestempeld en ook de envelop wordt met zo’n stempel versierd. Ik gebruik bakerstwine om de labels vast te hangen aan de gripzakjes. Met Kerst gebruik ik extra 'seasonal stickers' om de pakketjes verder op te leuken.
Wanneer iemand een cadeautje besteld of een handgemaakt product, dan pak ik het natuurlijk leuk in met craftpapier, linten en washi tape. Ik vind het fijn om van elke order echt iets leuks te maken.
Nadat het pakketje is ingepakt, de adressen zijn geschreven en de postzegels geplakt, hoef ik de straat maar over te steken om alles op de bus te doen. We hebben ons huis er niet op uitgezocht, maar handig is het zeker wel!

Geen opmerkingen: