Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

vrijdag 13 september 2019

Etsy Seller Challenge dag 13 - #yourpointofview


#yourpointofview op deze 13e dag van de #etsychallenge. Vandaag staat in het teken van mijn kijk op dingen. Nou is dat nogal een breed begrip en over deze # moest ik daarom wel een tijdje nadenken. Een van de dingen die ik heel belangrijk vind, is dat we goed omgaan met de planeet. Werken met een natuurlijk product als vilt vind ik daarom prettig.

Ik probeer zo weinig mogelijk materialen weg te gooien: alle kleine restlapjes gaan in een lade in mijn werkkast en die komen bij de priegelige ontwerpjes vaak van pas. Ik zorg er natuurlijk voor dat in alle pakketten genoeg materiaal zit, maar ik probeer het wel goed uit te meten. Zonde als je een deel moet wegdoen!
Voor de plastic gripzakjes heb ik helaas nog geen goed alternatief gevonden. Het is toch handig wanneer je meteen kunt zien wat je hebt gekocht en alle materialen blijven schoon en droog in zo’n zakje. Gelukkig kun je de gripzakjes prima hergebruiken als je het vilt eruit hebt gehaald. De grotere zijn ideaal om elastiekjes, paperclips of ansichtkaarten in te bewaren en de kleintjes gebruik ik vaak om bloemenzaadjes uit de tuin in te bewaren. Zo hoeft het niet na één keer al weggegooid te worden.

Geen opmerkingen: