Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

dinsdag 10 september 2019

Etsy Seller Challenge dag 10 - #shop

Een laat berichtje vandaag, na de ouderavond op de school waar ik werk, met het thema #shop. Mijn shop bestaat eigenlijk uit verschillende onderdelen:
- Atelier het Uilenhuis met Nederlandse pakketten die ik vooral via wederverkopers verkoop

- FeltFolkDesigns (voorheen Owlcitycreations) is mijn Etsywinkel waar ik de pakketten zowel in het Nederlands als in het Engels aanbied

- FeltFolkFriends is mijn nieuwste Etsywinkel waar ik sinds dit jaar een aantal kant-en-klare viltproducten verkoop zoals de sprookjesdoosjes
Hoewel ik dus onder verschillende namen verkoop, zijn de pakketten steeds hetzelfde. Voor klanten over de hele wereld is ‘Atelier het Uilenhuis’ niet echt te begrijpen. Vandaar eigenlijk drie ‘shops’. De nieuwe naam voor mijn Etsywinkel die ik begin dit jaar koos, past veel beter bij mijn shop. Felt Folk betekent zoiets als vilten volk(je). Maar Folk verwijst ook naar Folk Tales, een soort sprookjes, legenden of culturele verhalen. En veel van mijn ontwerpen hebben te maken met een sprookjeswereld.

Geen opmerkingen: