Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

dinsdag 17 september 2019

Etsy Seller Challenge dag 17 - #mijlpalen


Vandaag staat in het teken van #milestones oftewel mijlpalen. Ik schreef gisteren al over een grote mijlpaal: de verkoop van mijn eerste pakketten en de eerste keer dat ik mijn pakketjes op de site van een atelier zag staan. Sindsdien zijn er nog veel mijlpalen bijgekomen. De eerste 100 verkopen in mijn Etsy-shop, de keren dat ik nog moest naleveren op diverse handwerkbeurzen omdat pakketten het goed deden en de eerste keer dat ik meer dan 500 exemplaren van hetzelfde pakket had verkocht.


Laatst kreeg ik nog een digitaal ‘schouderklopje’ van Etsy voor mijn nieuwe shop FeltFolkFriends omdat ik mijn eerste handgemaakte Roodkapje in een doosje had verkocht! De nadruk blijft zeker liggen op het ontwerpen en het verkopen van de zelfmaakpakketten, maar ik merkte dat ik het leuk vind om af en toe wat extra sprookjesdoosjes te maken. Extra leuk om die dan ook te kunnen verkopen aan mensen die zelf niet zo creatief zijn of niet graag met naald en draad werken. Heb je die Etsy-shop al eens bezocht? Je vindt hem hier: https://www.etsy.com/nl/shop/Feltfolkfriends

Geen opmerkingen: