Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

vrijdag 27 september 2019

Etsy Seller Challenge dag 27 - #followfriday


Voor de Etsy Challenge zet ik vandaag een andere Etsy-winkel in het zonnetje voor #followfriday. Clare is geboren in AustraliĆ« maar woont sinds een aantal jaren in Londen waar ze prachtige illustraties maakt. Wij hebben door haar onze save-the-dates en trouwkaarten laten ontwerpen. Geweldig hoe ze met oog voor detail prachtige ontwerpen maakt. Zo leuk ook dat iedereen ons direct herkende in de kaarten. Ben je op zoek naar een cadeau of wil je uitnodigingen laten ontwerpen? Kijk dan zeker eens in haar winkeltje:  https://www.etsy.com/nl/shop/ClareVacha of volg Clare op Instagram via @clarevacha


Geen opmerkingen: