Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

woensdag 11 september 2019

Etsy Seller Challenge dag 11 - #helper

Op dag 11 staat de Etsy challenge in het teken van #helper. Zoals jullie eerder al konden lezen doe ik vrijwel alles zelf. Dat is de charme van een klein bedrijf en tegelijkertijd soms best een uitdaging. Toch kan ik soms zeker hulp gebruiken: van een goede vriend die af en toe meekijkt als ik er niet uitkom met mijn website, van mijn zus Rosalie die me twee jaar geleden uitlegde hoe ik het beste met het nieuwe administratieprogramma overweg kon en natuurlijk mijn man Sebastiaan die regelmatig voor zijn werk pakketten bij het postkantoor afgeeft.
Het is heel fijn dat hij het geen probleem vindt wanneer de keukentafel weer eens vol ligt met vilt of we een half uur later eten omdat ik nog nét even iets af wilde maken. En zijn altijd enthousiaste reacties op mijn viltontwerpen zou ik niet willen missen. Twee jaar geleden zijn we getrouwd en voor de bruiloft maakte ik vrijwel alle decoraties zelf. Redenen genoeg dus om hem vandaag eens in het zonnetje te zetten!

Geen opmerkingen: