Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

woensdag 4 september 2019

Etsy Seller Challenge dag 4 - #workspace


Dag 4 alweer: #workspacewednesday oftewel je werkplek op woensdag. Het fijne van vilt is dat je het eigenlijk overal kunt werken. In de zomer neem ik mijn mandje materialen regelmatig mee naar buiten. En als we mijn schoonfamilie in Friesland bezoeken, gebruik ik de uren onderweg vaak om een ontwerp in elkaar te zetten. 

Boven heb ik een ruime kamer ingericht als atelier waar al mijn materialen liggen. Er staan twee bureaus, die regelmatig vol met vilt, kralen en linten liggen. Daar zet ik de pakketten in elkaar die worden verkocht. 


Het uitwerken van de patronen doe ik achter de computer, in onze werkkamer. Daar werk ik ook de Etsy-shop bij, schrijf ik facturen en houd ik Facebook of mijn blog up-to-date.
Mijn favoriete werkplek om te ontwerpen is aan onze eetkamertafel. Het nadeel daarvan is dat ik niet alles zomaar kan laten liggen, maar toch is het een heel fijn plekje. Gezellig met onze twee teckels om me heen en meer dan genoeg daglicht. 


Geen opmerkingen: