Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

woensdag 18 maart 2015

Yes!

Vandaag maar één foto in dit berichtje en maar één woord in de titel... 
Maar wat ben ik er blij mee: mijn allereerste naaimachine. Vroeger hadden mijn beide oma's natuurlijk een naaimachine en hoewel ik daar volgens mij wel eens naast gezeten heb, kan ik me daar niet meer zoveel van herinneren. Bij het werken met vilt heb je eigenlijk geen naaimachine nodig, maar nu ik het steeds leuker begin te vinden om waldorf poppen te maken (en dan ook graag zelf kleertjes maak), wilde ik er eindelijk eentje kopen. Ik heb net het boekje al door gespit en voor het eerst iets over boven- en onderdraad geleerd. De eerste steken zijn al gezet. 

Ik zit helemaal vol nieuwe, creatieve plannen. Jammer dat er ook nog gewerkt moet worden ;) 
Sluit mij maar een paar dagen op in huis met die naaimachine en een berg lapjes, ik kom mijn tijd dan wel door! 

2 opmerkingen:

blauwruitje zei

Heel veel plezier met je nieuwe naaimachine.

Unknown zei

Een naaimachine is huis is af en toe toch wel gemakkelijk. Veel plezier er mee.
Groet Thea