Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

dinsdag 31 maart 2015

Leuk en minder leuk...

 Vandaag een berichtje met wat leuks en wat minder leuks. Eerst dan maar het leuke: ik heb weer een nieuw jurkje gemaakt voor Minoes. Het lukt steeds beter! 
 Minder leuk is dat vanmiddag met de harde wind een deel van het dak van de caviaren kapot gewaaid is... En dat terwijl mijn zus en ik vorige zomer het hele dak vervangen hadden, omdat het lekte. Echt balen. Gelukkig waren alle cavia's oké en kunnen ze een paar nachten bij mijn ouders logeren, zodat we dit weekend een nieuw dak kunnen maken. Ik vind het maar niks om ze in een open ren te hebben zitten met alle buurtkatten in de omgeving! 
Ik hoop dat jullie geen last van stormschade hebben gehad.

6 opmerkingen:

Knutselpret zei

ik vind het leuk nieuws dan toch leuker sterkte met de schade

Unknown zei

Oh balen! Fijn dat de cavia's in orde zijn.
Maar het poppenjurkje ziet er prima uit.

Unknown zei

Oh balen! Fijn dat de cavia's in orde zijn.
Maar het poppenjurkje ziet er prima uit.

blauwruitje zei

Wat een gedoe zeg met je caviaren. Hier viel de schade mee.

Unknown zei

Jeetje wat balen zeg! Ik hoorde op het journaal dat de storm 15 miljoen schade heeft opgeleverd!!
Je jurkje is mooi geworden.
Ik heb op mijn blog (http://decreatieveuil.blogspot.com) de 3 vilten schaapjes staan, met een verwijzing naar jouw blog voor liefhebbers om ook een pakketje te bestellen. Ik heb de schaapjes 'enkel' gedaan omdat ik ze voor het raam heb hangen maar staand zijn ze ook hartstikke leuk!

Ravelien zei

Ach arme cavia´s, waren ze niet enorm in de stress? Succes met het herstellen van de schade!