Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

zondag 22 maart 2015

Nieuwe jurk voor Minoes

De afgelopen dagen ben ik al regelmatig even achter de naaimachine gekropen en Minoes heeft inmiddels een mooie, nieuwe jurk.
(Al moet ik heel eerlijk bekennen dat de eerste paar pogingen niet geheel werden zoals gepland O:-))
Dit bovenstukje ziet er al een stuk beter uit. 
 En met zo'n lange rok begint het al echt op een jurk te lijken. 
 Een mooi roze bandje erop... en Minoes ziet er meteen blijer uit vinden jullie niet?
Helaas moet ik de naaimachine nu een paar dagen achter gaan laten, want ik ga mee op excursie met de eerstejaarsleerlingen van de school waar ik werk. Tot volgende week!

3 opmerkingen:

Margaret zei

Wat een schattige jurk, ze straalt erbij.

Bernadette van Haaster zei

Prachtige jurk die mooi bij de lente past!

Groetjes van Bernadette

* Haakjuffie * zei

Wauw, mooie jurk! Helemaal mijn kleur...
Knap gemaakt, ben benieuwd naar alle mooie kleding die je gaat maken.

Mini heppiezz popje is klaar, ze staat op mijn 365 dagen heppie blog.
Woensdag gaan ze op reis..

XXX