Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

zaterdag 28 maart 2015

Avah

Donderdagmiddag kwam de nieuwste telg van de poppenfamilie aan: Avah. Met veel liefde gemaakt door Haakjuffie. Is het geen dotje? Ik ben enorm blij met haar. 
Hieronder zie je Avah en Strawberry met hun kleine zakvriendinnetjes. Die van Avah noem ik Eefje en die van Strawberry Mimi. 
 Een aantal foto's van Avah (van de blog van Haakjuffie) 
 Minoes heeft ook al kennisgemaakt, maar staat nog niet mee op de foto. Zij is momenteel druk met het passen van een nieuwe jurk! 

2 opmerkingen:

* Haakjuffie * zei

wat fijn dat ze elkaar zo leuk vinden.;
En wat een leuke blogjes heb je weer geplaatst. Heb ervan genoten!
Ben benieuwd naar de nieuwe jurk van Minoes.
xxx

Margaret zei

Wat een geweldige mooie poppen.