Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

woensdag 11 maart 2015

Tijd voor Lente!

De lente is voor mijn gevoel echt al begonnen. Afgelopen weekend hebben we heerlijk op een terras genoten van een chocolade high tea in het zonnetje. Ik had zelfs mijn open schoenen aan! Wat een genot.
Ik kreeg meteen zin om ook in de tuin aan de slag te gaan. De planten in de voortuin zijn nog bezig met hun winterslaap geloof ik, maar met wat fleurige bloemen krijg je toch meteen het lentegevoel.
De seizoenenkast kon daarom niet achterblijven en was echt toe aan een verandering. Weg met al het wit en blauw en kom maar op met groen en fleurig. 
Eerst even leeghalen en dan opnieuw vullen met kleur. 

2 opmerkingen:

Els04 zei

Fijn!!!

Unknown zei

Je seizoenkast ziet er weer lenteachtig uit, leuk !
Groet Thea