Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

zondag 8 maart 2015

Voorlezen door oma Uil

Nu de kleine uiltjes hun nieuwe hoogslaper hebben, gaat oma Tina ze elke avond naar bed brengen. "Wij zitten er al klaar voor, hoor oma," zegt Toby.
Daar is oma dan, klaar om haar kleinkinderen lekker in te stoppen.
"Oma, wilt u eerst een verhaaltje voorlezen?" vraagt Tibby. Dat wil oma wel. 
Oma pakt haar voorleesboek en begint te vertellen: "Vorige keer was Sneeuwwitje betoverd door de appel van de heks, weten jullie nog?"
"Pfoe, de kleintjes liggen eindelijk te slapen," zegt oma als ze beneden in de woonkamer is aangekomen, "ik krijg wel wat last van mijn rug van al dat staan voorlezen." 
"Ga je maar lekker warmen aan de haard, dat maakt het vast wat beter," zegt Thelma. 
 Terwijl oma lekker haar rug opwarmt, overleggen vader Teun en moeder Thelma en ze bedenken een plan, zodat oma wel kan blijven voorlezen maar geen rugpijn meer krijgt. 
 De volgende ochtend gaat Teun meteen aan de slag. 
 Wordt vervolgd....

1 opmerking:

Margaret zei

Wat een leuk verhaal. Je hebt alles mooi gemaakt. Een echte vilten hoogslaper: leuk idee.

Fijne zondag, Margaret