Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

donderdag 26 maart 2015

Moestuin update

Elke dag gaat Strawberry kijken bij haar moestuintje. Wat is er vandaag weer opgekomen? Zou de sla gegroeid zijn?
Alles van dichtbij inspecteren. Haar kleine poppenvriendinnetje komt er al bijna niet meer bovenuit. 
Ook Minoes komt regelmatig kijken, maar ze wil haar mooie jurk niet vies maken. 
Langzamerhand begint er al aardig wat te groeien, tijd om het binnenkort eens te gaan verpotten! 
De twee dames zitten lekker in het zonnetje naar de plantjes te kijken. Zij weten nog niet dat er een heel lief vriendinnetje onderweg is.... 

1 opmerking:

Ravelien zei

Bij ons groeien de moestuintjes ook al zo lekker.Ben benieuwd naar het nieuwe vriendinnetje voor Strawberry en Minoes ;)