Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

maandag 9 maart 2015

Voorlezen door oma Uil - deel 2

In het vorige berichtje kon je lezen dat Teun druk bezig was met klussen.... 
En dit is het geworden: een mooie schommelstoel. 
Thelma heeft er een mooie kussenhoes bij gemaakt, zodat oma extra lekker kan zitten.  
 Teun zet de schommelstoel in de kinderkamer. 
 Nou is dat geen plaatje? Leuk met dat kussen.
Oma zit nog nietsvermoedend beneden bij de haard. 
 Tibby en Toby vinden het wel spannend. "Oma, komt u ons voorlezen?" roepen ze in koor. 
Ja hoor, daar komt oma al met haar boek onder de arm. 
 "Oh, wat is dat? Wat prachtig!"
 Oma gaat meteen lekker in haar nieuwe stoel zitten. Dat is een stuk beter dan elke avond staand voorlezen. Nu kan ze heerlijk zitten terwijl ze de kleintjes voorleest. 

Geen opmerkingen: