Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

zaterdag 24 december 2011

Polly Lolly

Nadat ik jullie vorige keer kennis heb laten maken met Kaatje Chocolaatje, ben ik ook aan andere snoepvrouwtjes begonnen. Mijn man zat me zo te plagen met de namen die ik had verzonnen, maar daardoor werd ik juist extra geïnspireerd. Polly Lolly is zo ontstaan. Hij had eigenlijk Lolly Lola bedacht, maar die naam had voor mij toch een andere bijsmaak, terwijl Polly Lolly echt bij deze vrolijk gekleurde dame past. Ze zou zo in een kermiskraam kunnen staan met haar gedraaide lolly’s. 

Geen opmerkingen: