Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

zaterdag 3 december 2011

Bosgnoompjes

Afgelopen keer schreef ik al dat ik nog bezig was aan een nieuw ontwerp. Ze is eindelijk af, alleen nou stormt het zo buiten dat ik geen foto’s kan maken. Die houden jullie dus nog van me te goed. Ik kan al wel verklappen dat het een heerlijk chocoladepopje is, met 3 kindjes.

Naast het mini kerststalletje van Anemoontje waar ik momenteel mee bezig ben, heb ik ook wat herfstige bosgnomen gemaakt. Ik weet niet meer waar ik de beschrijving had gelezen, maar deze gnoompjes zijn helemaal door middel van naaldvilten gemaakt. Het is aardig wat prikwerk, maar het resultaat is heel leuk. Vooral de gezichtjes zien er heel echt uit, met lekker dikke wangen en een rond mondje.
Veel plezier dit Sint-weekend!

2 opmerkingen:

Unknown zei

Schattig je gnomen.
Welkom als mijn 150 ste volger.
GROETJES EN EEN FIJNE SINT ZONDAG bRIGITTE

Atelier het Uilenhuis zei

Dankje! Leuk dat je me ook volgt!
Liefs,
Nanaya