Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

vrijdag 23 december 2011

Kaatje Chocolaatje en de BonbonBaby's


Hierbij de foto’s van mijn nieuwe ontwerp: Kaatje Chocolaatje en de Bonbonbaby’s. Ik wou al langer iets met chocolade maken, omdat ik hier nog nooit een pakket van had gezien. En wie houdt er nou niet van chocola? Toen ik met Kaatje bezig was en iets voor op haar hoofdje moest bedenken, kwam ik op gaandeweg het idee om haar een babybonbon in de armen te geven. Deze werd echter zo schattig, dat ik er drie wou maken om haar te vergezellen. Het eerste baby’tje is een blokje pure chocolade met pralinevulling, de tweede is een kersenbonbon gemaakt van rood/bruin sprookjesvilt en de laatste is zo’n heerlijk witte bonbon met chocoladeslierten en een nootje bovenop.
Kaatje is een vrolijke chocolademoeder. Ze was als kind al helemaal gek van chocolade. Chocolademelk, pure repen, kersenbonbons of truffels, niets was haar te gek. Toen ze opgroeide werd ze al snel verliefd op Paatje Chocolaatje. Samen kregen ze drie bonbonbaby’s. Haar drie kindjes zijn Pure Brok, Kersenbonnie en Witje Noot. Samen zijn ze regelmatig in een chocoladefontein te vinden, waar moeder haar kroost in bad doet.


Zijn ze niet om op te eten?
Ze zijn nu te koop als compleet pakket via http://atelier.nanaya.nl

Geen opmerkingen: