Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

dinsdag 27 december 2011

Paatje Chocolaatje

Ik hoop dat iedereen een heerlijke kerst heeft gehad. Ik had ook weer tijd om wat verder te knutselen en omdat ik nog een vader miste bij de chocoladefamilie is Paatje Chocolaatje ontstaan. Ik wou al langer met was gaan werken en ik moet zeggen dat het ideaal ging!

Paatje Chocolaatje is een vrolijke vader die altijd tijd maakt voor zijn bonbonbaby’s. Hij is in voor een grapje en tovert de heerlijkste chocolade uit zijn hoed. Hoewel hij af en toe wat teveel snoept, kan hij met zijn bolle buik prima wandelingen maken. Op zondagen trekt hij er graag op uit, met zijn zondagse stropdas en hoed. Hij vormt samen met Kaatje en de Bonbonbaby’s een heerlijk gezin.


Geen opmerkingen: