Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

woensdag 21 maart 2012

Hazelijntjes

Wat een heerlijke lentedag was het vandaag! Helaas niet zoveel tijd als ik had gewild om buiten te zitten, maar van naar buiten kijken alleen word ik al helemaal vrolijk.

De give away loopt nog tot zondag, maar ik wou toch tussendoor even een berichtje wijden aan de lente. Ik heb inmiddels een nieuw ontwerpje op de foto gezet: hazelijntjes.



De hazelijntjes zijn drie vrolijke konijnenzusjes die alvast het paasfeest aankondigen. Op hun fleurige jurkjes staan drie lentetafereeltjes afgebeeld: de kip en het ei, de bomen die weer blaadjes krijgen en bloeiende bloemen.


2 opmerkingen:

rianne atelier Koekendiefie zei

Wat een schattige haasjes heb je gemaakt. Leuk om er heeeeel stel in een paastak te hebben hangen.
Groetjes Rianne

Barbara Oudejans zei

Ooooo, wat zijn ze lief! Enig! Lieve groetjes, Barbara