Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

zondag 25 maart 2012

Biesbosch en uitslag Give Away

Gisteren zijn we naar de Biesbosch geweest voor een heerlijke vaartocht over het water. Wat hadden we een geluk met het weer! En we hebben heel wat moois gezien. Zo fijn dat alles alweer blaadjes begint te krijgen en langzaamaan groen kleurt.  



Daarnaast was vandaag natuurlijk de laatste dag van de give away. Wat leuk dat jullie allemaal hebben meegedaan! Het pakketje ligt al te wachten, maar op wie?
Even goed schudden.


Gefeliciteerd Melanie van Madebyme! Wanneer je me je gegevens even mailt, dan stuur ik je de cadeautjes toe! Alvast veel knutselplezier ermee.

Fijne zonnige zondag nog.
Liefs,
Nanaya

3 opmerkingen:

Ravelien zei

Gefeliciteerd Melanie!
En wat een heerlijke foto´s van de Bieschbos. Die met die zwanen is mooi! Groetjes

Ravelien zei

Hihi, schrijf ik Bieschbos ipv Biesbosch, nou ja..je begrijpt vast wat ik bedoel :)

-::Maris::- zei

Hoi Nanaya,

je hebt op mijn blog gezet dat ik een give away heb gewonnen maar denk dat je mij (Made by Maris) hebt aangezien voor Melanie van Made by Me ;)

Fijne dag!

Groetjes Maris