Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

vrijdag 24 november 2023

Egels - Lezen in het bos

Vandaag, op black Friday, geen extra korting maar wel stel ik jullie graag een nieuw ontwerp voor van de seizoensdierenserie met egels. Deze keer staat een lezend egeltje centraal.

Het is een prachtige herfstdag en dit kleine egeltje rust lekker even uit na een wandeling door het bos. Ze leest haar favoriete boek over kabouter Spillebeen. Op de stam groeien bundelzwammetjes en zwavelzwammen. Een handig trapje om op de stam te kunnen klimmen. Beertje is er natuurlijk ook bij.


Het egeltje kun je zowel laten zitten als staan, net wat je het leukst vindt.

Op het stammetje groeien bundelzwammen en zwavelzwammen.

Ik vond het ontwerp eigenlijk ook zonder kleertjes al erg leuk, maar het patroon en vilt voor de laarsjes en de strik zit er natuurlijk wel bij.



Je kunt deze leuke lezende egel bestellen via info@hetuilenhuis of op Etsy.

Alleen dit weekend krijg je er nog het gratis patroonblad van de Sinterklaasletter bij.

Je vindt het complete viltpakket hier:

https://feltfolkdesigns.etsy.com/listing/1603584618

En hier kun je het patroonblad bestellen:

https://feltfolkpatterns.etsy.com/listing/1604115574

Geen opmerkingen: