Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

zondag 19 november 2023

Sinterklaasletter

 Daar is ie dan: de Sinterklaasletter. Chocoladeletters mogen natuurlijk niet ontbreken in deze tijd van het jaar. Elk jaar krijg ik op m’n werk op school een prachtig versierde letter en met wat geluk is die van pure chocolade, mijn favoriete smaak. Als gratis ontwerp maakte ik daarom deze donkerbruine chocoladeletter, versierd met allerlei Sinterklaassymbolen. Van de Sint met z’n Pieten, Amerigo en cadeaus tot een sneeuwpop, wortel, laars, sinaasappel en rookworst. Er is genoeg te ontdekken op deze letter S.


De letter kan rechtop blijven staan en is geweldig leuk op de vensterbank of als schoencadeau. En over cadeautjes gesproken…

Dit mooie patroonblad ontvang je deze week helemaal gratis wanneer je voor minstens 5 euro bestelt in één van mijn shops. Kies dus een leuk pakketje of één of twee leuke patroonbladen uit en krijg dit Sintpatroon erbij.

Bij een compleet pakket gekocht via https://feltfolkdesigns.etsy.com/ ontvang je het gratis patroonblad geprint bij je bestelling en als je een PDF-patroon bestelt via https://feltfolkpatterns.etsy.com/ dan ontvang je het zo snel mogelijk in je mailbox.

Let op: doe het patroon vooral NIET in je winkelwagentje, want dan moet je het betalen. Je hoeft niks te doen om dit patroonblad gratis te ontvangen, alleen een bestelling te plaatsen van minimaal 5 euro en te zorgen dat je een werkend mailadres opgeeft bij je bestelling. Dan ontvang je van mij binnen twee dagen een berichtje met het gratis patroon. Deze actie geldt t/m zondag 26 november. Voor iedereen die vandaag bestelt, probeer ik alle gratis patronen meteen te mailen.

Kijk vooral ook eens rond in m’n nieuwe patronenshop. De afgelopen dagen heb ik hem verder gevuld met allerlei leuke patronen. Alles is meteen te downloaden.

Fijne zondag! 

 

Geen opmerkingen: