Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

donderdag 31 juli 2014

Update uilenhuis

Een kleine update van het uilenhuis. Het begint al echt ergens op te lijken. Ik heb de onderste drie lagen af en het valt me alles mee hoe stevig het in elkaar zit! Wel gebruik ik schoefjes, die deels zichtbaar blijven. Maar daar stoor ik me eigenlijk niet aan. De bovenste planken liggen er nu nog los op, die kunnen pas vastgezet wanneer de tussenmuren van de volgende laag erop zitten.
Natuurlijk moet het geheel nog geschilderd, maar er staan alvast wat meubeltjes en vader uil in het huis. Ziet er meteen veel leuker uit.

Deze leuke spulletjes kocht ik twee weken terug bij Niels Holgerson. 
Bij Niels Holgerson zijn vanaf gisteren ook de labelpakketten van Atelier Nanaya te koop plus het patroonblad van de kerk: Niels Holgerson Erg leuk om mijn pakketten daar in de webwinkel te zien staan!

Fijn weekend alvast! 

1 opmerking:

Mirjam zei

Leuk zeg! Ik ben benieuwd hoe het eruit ziet als het eenmaal af is!
Liefs,
Mirjam