Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

dinsdag 22 juli 2014

Klus-blog?

Het begint hier wel meer op een klus-blog te lijken dan op een viltblog, maar alle viltdingen die ik momenteel maak kan ik nog niet laten zien omdat ze voor kerst zijn! Ik beloof dat ik er na de vakantie wel weer een echt knutselblog van zal maken ;) En daarbij is het nu heerlijk weer om te klussen. Schilderwerk droogt lekker snel en ik kan alles fijn buiten doen. Het uilenhuis begint al langzaamaan ergens op te lijken. Alles even uitproberen met bekers en potjes als muursteunen:
Alvast begonnen met vastzetten:
Verder ben ik bezig met caviahuisjes maken. Verf op waterbasis, voor als eentje toch besluit wat te gaan knabbelen (al hoop ik natuurlijk dat ze de huisjes gewoon heel laten!)
De vier babycavia's groeien als kool en mogen binnenkort naar een nieuw huisje. Weet je toevallig iemand die nog lieve, tamme cavia's zoekt dan wijs ze gerust op mijn blogje! De cavia's zijn op te halen in Tilburg/Dongen. De eerste drie zijn jongens en de laatste is een meisje.
Fijne dinsdag! 

2 opmerkingen:

Ravelien zei

Wat een schattige cavia´s!! Succes met klussen.Het vilten komt vanzelf wel weer te zien. Ik ken het,..mijn creatieve blog gaat de laatste tijd alleen maar over onze moestuin ;)

Tineke zei

Ah, wat een schattige cavia's. Heel lief! Succes met klussen :-)