Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

donderdag 17 juli 2014

Genieten van Groen

Ik wil jullie even mee laten genieten van al het groen en alle bloemen die ik de afgelopen dagen gezien heb. Met mijn vader ben ik naar de Tuinen van Appeltern geweest en we hebben gisteren een NS-wandeling van 16 kilometer gemaakt tussen Boxtel en Oisterwijk. 
Wat een mooie en diverse natuur zo middenin ons drukke Brabant:
 Bijzonder kunstwerk in Oirschot 
Mijn vader zei dat alleen de Big Five nog ontbraken tijdens de route, maar deze 'zebra' zagen we aan het einde nog wel. 
In de tuinen was er naast groen ook heel veel kleur:
Maar achterin eigen tuin genieten van het weer en de cavia’s is ook nog steeds heerlijk. Lekker bezig met viltknutsels voor het eind van dit jaar. 

2 opmerkingen:

Sandra zei

leuke foto's weer

Ravelien zei

Mooie foto´s hoor, lekker als alles zo groen is en wat geweldig die foto van die "zebra :)"