Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

donderdag 10 juli 2014

Sinterklaas in de zomer

Het is toch nog geen Sinterklaas-tijd? Nee, dat duurt nog wel een goed half jaar, maar toch wilde ik deze Sinterklaas Uil met jullie delen. Het is namelijk de eerste verkoop uit mijn nieuwe Etsywinkel: Owl City Creations. Deze staat los van de pakketten die ik als Atelier Nanaya uitgeef.

De Sinterklaas Uil gaat helemaal naar de VS, naar het St. Nicholascenter om precies te zijn. Ik wist helemaal niet dat dat bestond! http://www.stnicholascenter.org/pages/who-we-are/ Zo ben je middenin de zomer opeens al een beetje met Sinterklaas bezig (en ook met Kerst eigenlijk, want ik ben druk bezig met ontwerpen voor aankomende Kerst, maar die houd ik nog een tijdje geheim!)
Vanmiddag maar eens in de zon gaan zitten, anders lijkt het straks echt nog winter. 

Geen opmerkingen: