Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

dinsdag 8 mei 2012

Website Atelier Nanaya :)

Eerst even wat anders: het is echt superleuk dat ik inmiddels al 35 volgers heb. Ik kijk telkens weer uit naar jullie leuke reacties, bedankt daarvoor!

Deze week ontving ik goed nieuws van mijn webdesigner: mijn website is klaar. Al langer was ik  in de weer om pakketjes erop te zetten en teksten aan te passen, maar telkens moesten er nog dingen anders. En nu is het eindelijk zo ver dat ik hem (stiekem wel een beetje trots en vooral heel benieuwd naar de reacties) aan jullie kan laten zien: http://atelier.nanaya.nl

Om mijn nieuwe site te vieren heb ik een gratis patroonblad gemaakt van deze schattige lenteliefjes. Ze zijn erg leuk om aan een tak te hangen of tussen bloemen te zetten.



Lente is de tijd van groei en bloei. De natuur komt na een koude winter weer tot leven en overal duiken de prachtigste bloemen op. Tulpen, narcissen en hyacinten steken hun kopjes boven de aarde uit en fleuren menig straat en tuin op. De Lenteliefjes voelen zich maar wat fijn tussen al die ontluikende bloemen. Ze hebben lieflijke pasteltinten en zijn zo zacht als een lentebriesje.
Via de website  kun je het patroonblad met de uitleg downloaden.
Bij iedere bestelling ontvang je tot 20 mei een materiaalpakketje gratis om twee lenteliefjes te kunnen maken.
Ik ben erg benieuwd wat jullie van de site vinden!


3 opmerkingen:

Marga zei

Hoi, ik heb je website gezien en vind het helemaal geweldig, mooi en netjes. Ik zal zeker weleens bij je bestellen, want ik doe zelf ook sinds kort droog vilten en vind het helemaal leuk en wil ook nat vilten gaan leren.
Ik wens jou heel veel succes toe en veel inspiratie.

Groetjes Marga

marja zei

Gefeliciteerd met je eigen webwinkel. Wat lief dat je een patroontje wilt delen met ons, dank je wel daarvoor.
Marja

Knutselpret zei

Gefeliciteerd met je webwinkeltje.
Het ziet er goed uit.
Leuk dat we een patroontjr van je krijgen, bedankt en succes.
groetjes Albèrtje