Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

zaterdag 19 mei 2012

Allerlei knutsels

Afgelopen week was een afwisselende week en tussendoor heb ik aan verschillende pakketjes gewerkt. Omdat ik mijn bloemklimmertjes natuurlijk cadeau had gedaan, heb ik er voor mezelf ook nog eentje gemaakt. Deze keer met een wit, rood en gele bloem.

Ook lag er al een tijd een pakketje van Pippilotta op me te wachten. Een grappig en eenvoudig pakketje dat ik grotendeels buiten in het zonnetje heb zitten maken. Niet alleen de binnenkant van mijn nieuwe kast kan gebruikt worden, ook de zijkant is ideaal voor hangende popjes.
En nu ben ik bezig aan een ander pakket wat geen eigen ontwerp is. Heeft iemand een idee? Eigenlijk houd ik niet zo van muizen, maar op deze werd ik op slag verliefd.
Gisteren ben ik een halve dag bezig geweest met deze onderdelen, wat een werk! Maar wat zal het leuk worden. Als ik eenmaal bezig ben, kan ik bijna niet meer stoppen. Vandaag ga ik mijn hand even rust gunnen en lekker een dagje naar Rotterdam.

Fijne zaterdag!

2 opmerkingen:

vrouw Hommel zei

De muizen van Tintangel, ik vind die er nl altijd zo priegelig uitzien maar wel super bedacht.
groet

Barbara Oudejans zei

Jaja, ik zie het schooltje van Tintangel, toch? Ik heb hem ooit zelf gemaakt, enig om te doen! Succes ermee! Lieve groetjes, Barbara