Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

zondag 13 mei 2012

Moederdag met bloemklimmertjes

Vandaag is het alweer Moederdag en speciaal voor vandaag heb ik een zomers bloemetje ontworpen. Maar niet zomaar een bloem….

De meeste bloemen hebben blaadjes aan hun steel, maar niet dit bloemetje. Als je goed kijkt zie je twee kleine klimmertjes langs de stengel omhoog klimmen. Wat zouden die nou gaan doen? Het zijn de bloemklimmertjes die ieder jaar rond mei uit hun winterslaap komen en alle bloemblaadjes verven in de prachtigste kleuren. Weldra zullen alle weiden, bossen en tuinen in een prachtige kleurenzee veranderen.
Mijn moeder is altijd rond moederdag jarig (14 mei) en dus vieren we haar verjaardag tegelijkertijd. Zij zal vanmiddag dit bloemetje cadeau krijgen. Ik ben benieuwd wat ze ervan vindt.

Van dit pakketje heb ik tijdens het ontwerpproces foto’s gemaakt en binnenkort ga ik een echte ‘making-of’ op de website zetten. Leuk om een kijkje achter de schermen bij Atelier Nanaya te nemen.
Fijne moederdag!

5 opmerkingen:

duimelotje zei

Erg leuk die vrolijke bloem, je zou hem toch maar krijgen op moederdag dat maakt je helemaal blij.

Margreet's vilt en meer zei

Fijne moederdag! Ze zal het hartstikke leuk vinden. Hier gaat moederdag immers om. Het ziet er geweldig uit.

huisvolkleur zei

Erg leuk! En ik ben benieuwd naar jouw 'achter de schermen' verhaal!

Ravelien zei

Wat een schattige bloemklimmertjes. Leuk gemaakt!
Groetjes

Poppenina zei

Wat een schattig cadeautje! Zo leuk gemaakt.

Groetjes,
Corina