Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

zondag 10 oktober 2021

Herfstegel

Rond mijn nieuwe woning ligt een heerlijk park en een tijdje terug zagen we daar 's nachts een egel scharrelen. Ik ben dol op egeltjes en kreeg toen het idee om er weer eens eentje van vilt te maken. Maar ik wist nog niet precies wat ik zou willen maken. 
Misschien is het je ook wel eens opgevallen dat Google elke dag een ander 'logo' heeft. Elke dag is een andere ontwerper verantwoordelijk voor hoe de zoekmachine eruit ziet. Op de dag dat de herfst begon, had google een heel toffe afbeelding waardoor ik meteen wist wat voor egeltje ik zou gaan maken
Kwestie van blaadjes tekenen, knippen en borduren en dan aan de slag met een patroon voor de egel. Erg leuk om met al die prachtige herfstkleuren te werken. En om weer eens tijd te maken voor het ontwerpen :)

In het parkje rondom mijn huis zijn meer dan genoeg herfstige fotoplekken te vinden, waar de egel helemaal in zijn element is:


Maar even vasthouden vindt hij gelukkig ook niet erg. 

Mijn lief maakte alle foto's, met de nieuwe camera op zijn telefoon. Zo handig dat die tegenwoordig zo'n goede kwaliteit foto's kunnen schieten.

Het pakket en patroon zijn inmiddels in mijn Etsy-shop te vinden. En ik ben alweer bezig met een nieuw patroon voor de Kerst! Fijne zondag! 


Geen opmerkingen: