Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

vrijdag 23 april 2021

Gratis patroon: koningsdagdame

Alweer lang geleden dat ik hier een berichtje plaatste! Ik lees nog regelmatig blogs van anderen, maar zelf houd ik me vooral bezig met Facebook en Instagram om mijn creaties te delen. 

Vorige week kreeg ik een vraag of de koningsdaguilen ook te koop zijn als patroon. Die had ik jaren geleden eens gemaakt, maar het patroonblad nooit meer helemaal afgemaakt. Toen ik het patroon alsnog uitwerkte en later zag hoe leuk die was geworden (gemaakt door Yvonne), kreeg ik zin om weer zelf met vilt aan de slag te gaan voor koningsdag. Vandaar twee gratis patronen. Vandaag de eerste en zondag komt er nog eentje uit. 

Deze leuke koningsdagdame is klaar voor Koningsdag! Ze draagt een oranje jasje met daaronder een prachtige rok van merinowol. Op haar hoofd heeft ze geheel in stijl een kroontje en natuurlijk mag de staf met lint in de kleuren van onze vlag niet ontbreken. Ze is eenvoudig te maken!

Het gratis patroonblad vind je hier: https://www.hetuilenhuis.nl/.../viltatelier/gratis-patronen

Geen opmerkingen: