Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

donderdag 16 juli 2015

Poezenonderzetters

Deze leuke poezenonderzetters kwam ik tegen op Facebook. Eigenlijk werd ik getipt door een vriendin, die ze volgens mij zelf ook wel heel leuk vond. Gistermiddag had ik wat uurtjes over en heb ik lekker zitten knippen en festonneren.
Zijn ze niet schattig? Ik vind ze erg leuk geworden.
Ik denk dat ze een bestemming bij die vriendin krijgen. Zij heeft veel katten, ik ben toch meer een hondenmens! 
 Met beker:
Voor wie het patroon zoekt: http://www.bakerross.co.uk/handi-crafts-cat-coasters


2 opmerkingen:

Ravelien zei

Wat zijn ze grappig, ik zag ze op pinterest al voorbij komen. Erg leuk!!

Mirjam zei

Wat grappig!