Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

maandag 27 juli 2015

Engeland

We zijn gisteravond teruggekomen van 10 dagen Engeland. Wat een prachtig land is dat toch, met die karakteristieke huizen en het geweldige uitzicht over de heuvels. We hebben genoten van het lekkere eten en zelfs van zonnig weer! Ik heb ook weer genoeg inspiratie opgedaan voor wat nieuwe ontwerpjes.
 Bijzonder om stonehenge te bezoeken.


 Het uitzicht blijft spectaculair en op een foto is het toch altijd minder mooi dan in het echt. 

In mijn volgende berichtje zal ik wat foto's laten zien van een beeldentuin die we bezochten.

4 opmerkingen:

* Haakjuffie * zei

hoi, welkom terug!
Ben blij weer een blogje te lezen van jou....
en wat een mooi blogje, dank je wel voor het delen.
Ik kijk alweer uit naar de volgende... xxxxxxxxxx

juffrouw Ooievaar zei

Wat fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad. Ik ben ook weg van Engeland. Een aantal jaren geleden ben ik er ook geweest.
Ik ga er vast en zeker nog wel een keer naar toe. Ben benieuwd naar je andere foto's.
Nu lekker nagenieten:)

blauwruitje zei

Heerlijk hoor vakantie. Wij zijn nog nooit in Engeland op vakantie geweest, behalve dan in Londen. Het ziet er heel aangenaam uit. Groetjes Sandra

Unknown zei

Ik ben nog nooit in Engeland geweest het ziet er prachtig uit. Mooie foto's en de rust daar lijkt me heerlijk.
Groet Thea