Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

woensdag 29 juli 2015

Beeldentuin in Engeland

In de beeldentuin die we op de tweede dag bezochten hoef je niet bang te zijn voor de boze wolf. In dit beeld wordt Roodkapje vriendelijk omhelsd ipv opgegeten. 
Ook de rest van de tuin was prachtig. Hij was ingedeeld in 4 delen met in totaal zo'n 700 beelden. Er waren wel veel trappetjes omdat er veel hoogteverschil was, maar dat gaf wel prachtige doorkijkjes. Naast de talloze beelden waren er ook talloze bomen en waterpartijen te bewonderen.
Wat een grappig beeld hè, met die teentjes zo! 
 Ook aan de paardenliefhebbers was gedacht ;)
 Is dit geen sprookjesachtige foto? Net alsof de bomen elkaar omhelzen en het zonlicht zorgde voor een regenboogeffect. 
 Deze vrouwen met bijzonder haar waren wel één van mijn favorieten. Wat zou het leuk zijn om ze na te maken van vilt of wol. 
 De combinatie staal en glas vond ik ook prachtig. 
Zo, dat waren de vakantiefoto's voor nu. Ik heb er nog veel meer, maar dit zijn wel de mooiste :)
 In mijn volgende berichtje meer over een heel leuke aankoop die ik in Engeland heb gedaan.

2 opmerkingen:

juffrouw Ooievaar zei

Mooie beelden en mooie foto's ook:-) Fijn he, al die mooie herinneringen en wie weet inspiratie voor later. Ben benieuwd wat je gekocht hebt.

blauwruitje zei

Die vrouw is inderdaad heel leuk. Ik ben benieuwd of je haar van vilt gaat maken.