Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

woensdag 18 februari 2015

Lentepakketten preview + puppy's

De afgelopen dagen ben ik druk bezig geweest met twee nieuwe lentepakketten die komende vrijdag uitkomen. Eerst foto's maken en patronen schrijven en de afgelopen twee dagen vooral veel vilt knippen. Het is altijd spannend of ze in de smaak zullen vallen, maar ik heb er al aardig wat mogen versturen naar de ateliers.

Twee heel leuke pakketten om aan te werken en bij allebei staan dieren centraal.
De ene in zachte pasteltinten 
en de andere in fleurig roze en geel. 
De pakketten zelf zal ik komende vrijdag laten zien. Vanaf dan zijn ze ook te koop.
Verder zijn we de afgelopen weken wat vaker dan normaal bij mijn ouders te vinden. Ze hebben namelijk 6 sheltiepups liggen. Zijn het geen dotjes?

2 opmerkingen:

blauwruitje zei

Wat een dotjes!

* Haakjuffie * zei

wat een lieverdjes... en ik ben heel benieuwd naar je nieuwe pakketten !
xxx