Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

zaterdag 14 februari 2015

Lente in de lucht

Gisteren tijdens de wandeling voelde het echt alsof de lente weer in de lucht zit, heerlijk! Een hoekje in mijn cursusruimte is nu opgefleurd met mijn eigen grote Moeder Aarde en de bolletjes van Pop en Plank. Een gezellig tafereeltje, passend bij de tijd van het jaar.
Fijne Valentijnsdag gewenst en iedereen die naar de Handwerkbeurs in Zwolle gaat: veel plezier!

1 opmerking:

Unknown zei

Toen ik gisteren in mijn tuin werkte zag ik dat alles weer begint te groeien. Mooie Moeder Aarde heb je gemaakt. Laat de lente maar komen.
Groet Thea