Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

woensdag 4 februari 2015

Genieten van de kleine dingen

Misschien ken je het blog van Haakjuffie al wel (en anders moet je zeker eens een keer een kijkje nemen: Haakjuffie)

Haakjuffie hield laatst een give away en het leuke was dat je mee kon doen door een foto in te sturen van wat jou nou 'Heppie' maakt. Leuk om hier weer eens bewust over na te denken. Ik had mijn waldorfpop Minoes ingezet om wat leuke foto's te maken. Dat ik niet heb gewonnen, maakt daarbij helemaal niet uit. Het was al erg leuk weer eens stil te staan bij de kleine dingen die gelukkig maken. Hierboven zie je de collage die ik ingestuurd had en hieronder wat grotere foto's. Ziet Minoes er niet snoezig uit met haar nieuwe jurkje?
Op deze foto ziet het er allemaal heel vredig uit, maar de waarheid is dat ik Minoes tweemaal heb moeten redden uit de kaken van onze cockerspaniel Nala.... Ach, ze staat gelukkig toch ontspannen op de foto ;)

1 opmerking:

Anoniem zei

Wat ziet ze er leuk mooi uit. En wat een avontuur zo met de honden. Ik zie het al helemaal voor me ;-)