Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

donderdag 18 februari 2016

Lekker aan het keramieken

Gisteravond les 5 alweer. We leerden een nieuwe techniek waarbij we eerst platen van klei rollen, deze decoreren en daarna met zelfbedachte sjablonen een vorm maakten. Ik ben van plan een huisje te gaan maken en heb een subtiel kantpatroon erin gerold. Volgende week zijn ze stevig genoeg om de randen recht af te snijden en de platen met elkaar te verbinden.
Het laatste uurtje werkte ik aan mijn vaas. Wat een werk gaat daarin zitten! Maar hij is nu bijna klaar om gebakken te worden. Ik ben wel erg blij met hoe de vorm uiteindelijk wordt. Die krijgt straks een ereplaatsje in ons nieuwe huis.
 Fijne donderdag!

2 opmerkingen:

blauwruitje zei

Dat ziet er heel profi uit!

Mirjam zei

Leuk hoor succes.