Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

donderdag 11 februari 2016

Ditjes en datjes

Bedankt voor alle leuke reacties op mijn nieuwe pakketten. De eerste Flora's zijn al naar de VS verstuurd. Zo leuk dat mijn pakketten niet alleen in Nederland in de smaak vallen, maar ook in het buitenland!
De afgelopen dagen heb ik lekker de tijd genomen om te zitten vilten. Dat is het fijne van de vakantie, dan hoeft het niet tussendoor maar kun je er een hele dag voor uittrekken. Al een beetje voor de zomer, maar vooral gewoon wat knutselen voor de familie Uil. Morgen en zondag kunnen jullie hier weer een verhaaltje over verwachten.
Gisteren had ik alweer de 4e keramiekles. De afgelopen drie weken ben ik bezig met een grote vaas die we opbouwen uit rolletjes klei. Een leuk en ontspannend werkje, al is het niet zo makkelijk om de vorm te krijgen die je in gedachten hebt. Gelukkig kan Annet goed uitleggen hoe we de klei de juiste richting op kunnen krijgen.
 En zo ziet mijn vaas er na drie weken hard werken uit. Ik ben heel tevreden met de vorm. Volgende week kan ik hem helemaal glad gaan polijsten en hopelijk kan die over twee weken gebakken worden!

3 opmerkingen:

Barbara Oudejans zei

Wat een leuke nieuwe pakketten! Je vaas wordt ook prachtig, zeg! En wat leuk dat je pakketjes zelfs naar de VS gaan. Lieve groetjes, Barbara

blauwruitje zei

Dat ziet er professioneel uit. En ga je hem ook nog glazuren?
Groetjes Sandra

Atelier het Uilenhuis zei

Glazuren gaan we les 7 leren geloof ik ;)