Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

maandag 17 maart 2014

Knoppen

De knoppen van mijn fruitstruiken doen al enorm goed hun best.

Sommige blaadjes worden al flink. Zelfs tussen al die stekels door. 
Andere zijn nog heel klein.
En andere lijken enorm veel moeite te moeten doen om helemaal los te komen van de tak. Je ziet de kracht die nodig is bijna letterlijk in deze kleine blaadjes.
Hier komt al een minibloempje omhoog.
En dit lieveheersbeestje zit ontspannen in de zon. 
Binnen staan de narcissen en blauwe druifjes vol in bloei. Heerlijk toch!

Met deze schaapjes (Makke schaapjes grappig grijs) van Tintangel ben ik bezig. Hun lijfjes zijn af, maar nu zien ze eruit alsof ze net geschoren zijn. Deze week maar eens wat wol op de lijfjes prikken dus. 
Op de nieuwe pakketten moeten jullie helaas nog even wachten. Ik kreeg nog plotseling een berg inspiratie en ben nog wat extra ontwerpen aan het maken voor de komende ronde ;) 

2 opmerkingen:

softearthart zei

Lovely, cheers Marie

Martine zei

Super he, die lente die begint los te barsten!
De schaapjes zijn nu al schattig! ;-)
Leuk, inspiratie is altijd goed, veel plezier!