Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

dinsdag 21 februari 2012

Imbolc's Bungel Baby's

In het nieuwe Imbolc hoekje mogen ook de Imbolc’s Bungel Baby’s niet ontbreken. Ze zijn geïnspireerd op boontjes die opengaan.


Zijn ze niet snoezig? Het straalt voor mij echt dat prille lentegevoel uit: met lichte pasteltinten groen, blauw en geel. En natuurlijk schattige baby’tjes die nog veilig verstopt zitten in hun boontjes.

 Ik ben momenteel ook bezig met wat pakketjes van Pippilotta. Die had ik nog gekregen met Sinterklaas en nu het vakantie is, heb ik genoeg tijd om er eens lekker voor te gaan zitten.

5 opmerkingen:

softearthart zei

Beautiful, cheers Marie

Knutselpret zei

Wat een dotjes ,zoo lief!
Groetjes knutselpret

crea annemieke zei

geniet van je vakantie en veel handwerkplezier toegewenst hoor!

hartelijks Crea Annemieke

Barbara Oudejans zei

Ik vind ze echt superlief! Lieve groetjes, Barbara

rianne atelier Koekendiefie zei

De lente zal nu zeker niet meer lang op zich laten wachten, leuk die baby in een bonenwiegje.
Groetjes Rianne