Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

maandag 5 oktober 2015

Herfst in de kast

Het is al even herfst. De bomen kleuren hier al prachtig geel en rood en de straten liggen bezaaid met blaadjes. Tijd dus om nu echt alle herfstspulletjes in de kast te gaan zetten.

Eerst alles bij elkaar zoeken. Elk jaar komt er meer bij en alle poppen van de andere seizoenen bewaar ik in kartonnen opbergdozen.
De oude kleur lappen uit de kast en nieuwe herfsttinten (oranjebruin en goudgeel) erin. Dat ziet er meteen al heel anders uit. Hieronder een paar impressies. Foto's maken in een kast blijft toch lastig... In het echt zijn alle kleuren veel sprankelender!
Mijn favoriete hoekje van de herfst: volop paddenstoelen.
 Deze nieuwe herfsthanger mag aan de lamp boven de eettafel.
 Ik wens jullie een fijne, herfstige week toe!

2 opmerkingen:

Barbara Oudejans zei

Heerlijk! Herfst! Wat een mooie kleuren! Het ziet er meteen gezellig uit! Lieve groetjes, Barbara

Hobbyrita zei

Wat een leuke herfstversiering! Een favoriet seizoen van me omdat de herfst zulke mooie kleuren heeft. Jij hebt al heel wat gemaakt, echt mooi!
Grtjes, rita.