Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

zaterdag 31 oktober 2015

Halloweenkaart met gratis patroon

Speciaal voor Halloween heb ik deze halloweenkaart gemaakt. De techniek is hetzelfde als bij de labelpakketten, maar dan net wat groter. Op de kaart zitten een heksje en haar kat te kijken naar de volle maan. Er vliegt een vleermuis langs.
Omdat we afgelopen weekend op vakantie waren, vier ik mijn verjaardag vandaag. Daarom voor iedereen die mijn blog leest: het patroonblad voor deze kaart. 

Je kunt het gratis patroonblad hier vinden: Atelier Nanaya - halloweenkaart

5 opmerkingen:

Barbara Oudejans zei

Van harte gefeliciteerd nog en dank je wel voor het patroon! Lieve groetjes, Barbara

Anoniem zei

Alsnog van harte gefeliciteerd. Dank je voor het leuke patroon.
Groetjes, Evelien

juffrouw Ooievaar zei

Ik hoop dat je een leuke verjaardag hebt gehad, de kaart is echt mooi :-)

blauwruitje zei

Leuk! gefeliciteerd en dank je wel!

Hobbyrita zei

Nog gefeliciteerd! Een hele leuke halloweenkaart!
Grtjes, rita.