Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

dinsdag 25 augustus 2015

Dinsdag poppendag - Tibby is bijna jarig

Wat leuk dat er blogs zijn die op dinsdag 'poppendag' houden en een mooi verhaaltje schrijven over de belevenissen van hun poppen. Veelal waldorfpoppen, maar ook gehaakte of gebreide poppen. Kijk maar eens hier: De breimeisjes of hier: Juffrouw Ooievaar

Vandaag geen blogje over de waldorfpoppen, maar over de uilenfamilie:

Kleine Tibby is bijna jarig en ze kijkt er enorm naar uit. Ze gaat naar mama Thelma in de winkel: "Welke taart wil je dat ik bak voor je verjaardag, Tibby?"
Tibby vindt het maar moeilijk kiezen, met al die lekkere gebakjes! "Ik vind het zo moeilijk, ze zien er allemaal zo lekker uit! Doe maar eentje met banaan... of nee, met kiwi. Of toch die met chocolade?" Thelma moet lachen: "Ik zal wel een lekkere combinatietaart voor je bakken met verschillende smaakjes!
Tibby heeft al een heel verjaardagslijstje gemaakt met al haar wensen. Maar stiekem hoopt ze nog het meeste op een eigen huisdier. De poezen en de alpaca's zijn heel leuk, maar die zijn van oma en van mama en papa. Wat zou het leuk zijn als ze een eigen huisdier heeft om voor te zorgen en mee te spelen!
Nog even geduld Tibby, je verjaardag is pas zondag! 

3 opmerkingen:

juffrouw Ooievaar zei

Wat mij betreft maakt het niet uit, gebreide poppen, uiltjes, muizen;-) Het is gewoon gezellig en ik geniet van de belevenissen van familie uil.
Ook zo gedetailleerd uitgebeeld Geweldig!!

* Haakjuffie * zei

Jaaaaaaa...mijn perfecte * Heppie * wereld!
Vooral door blijven gaan met verhalen maken... Zo fijn xxx

Barbara Oudejans zei

Wat een leuk verhaal weer en zo goed in beeld gebracht! Lieve groetjes, Barbara