Over mij

Mijn foto
Op mijn blog kun je alles lezen over de viltcreaties die ik maak. Ik vind het heerlijk om nieuwe ontwerpjes te maken. Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat! Hartelijke groet, Ilona Atelier het Uilenhuis info@hetuilenhuis.nl

woensdag 5 augustus 2015

52 weken

Ik ga meedoen aan het 52 weken project van Jacoline. Vind je het leuk om 52 weken lang allerlei creatievelingen te volgen, kijk dan hier: https://www.facebook.com/52wekenproject?fref=ts

Ik vind het erg leuk dat er zoveel verschillende 'creatieve activiteiten' op staan: van haken en breien, tot kleding bewerken en foto's maken. Eens kijken of het met gaat lukken om daar elke week iets nieuws te laten zien, want dat is natuurlijk de uitdaging!

Je herkent mijn 'hoekje' aan de foto van mijn lieve pop Saartje.

Geen opmerkingen: